Dagen slut

My oh my! Nu är alla julklapparna inslagna, inte för att det var så jobbigt liksom men ändå.

Nu är det inte så mycket kvar på julstöks- fronten. Bara sillen som skall läggas in. Det skulle gjort idag (med 5-min sill) men sillen på MAXI var slut! Så tyvärr blir det kanske ingen sill, om vi inte trillar på det i morgon i stan. Carl skulle göra löjromssill och jordgubb/lime sill förresten, hur gott (eller äckligt) låter inte det?

Imorgon ska det städas, tvättas (både kläder och kroppar), packas och firas lite jul hemma hos oss. Mina föräldrar och Carls mamma kommer för klappsbytning i och med att vi ska fira jul i Eskilstuna hos Carls pappa, om vi nu kommer upp men det är ett annat problem.

Nu ska jag lägga mig med min bråkiga bebis och förhoppningsvis sova gott. Imorgon behöver jag vara pigg och alert, det känner jag på mig!


det finaste paketet under granen


Kommentarer
Postat av: Lulu

Det lät ju som en god sill, låter intressant. Recept på det? ;D



Oh, mega klubba eller en häst på pinne?

2010-12-22 @ 22:46:43
URL: http://luluscastle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0