En snurrig tomte!

Jag hade skitkul i lördags, roligaste förfesten och utekvällen "ever". Blandningen med trevligt folk på förfesten, "egen" DJ (han som hade festen var dj) och bra musik på Grand var helt perfekt. Det kommer vara svårt att toppa kan jag lova! Jag måste säga att jag var väldigt städad för att vara första utekvällen med alkohol på över ett år. Jag gick till och med hem när jag kände att det inte funka mera.

Hemvägen var ett äventyr för sig. Som Bambi på hal is tog jag mig hem i alldeles för höra klackar för mitt balanssinne. Efter att ha klättrat över ett X antal snödrivor och gråit för det var så synd om mig kom jag hem. Väl hemma kom  allt upp jag druckit under kvällen sedan somnade jag på soffan.

Dagen efter var väl som förväntat, jobbig! Att sova som brukar vara det enda som funkar för mig är liksom svårt när man har två barn. Menmen, jag överlevde i alla fall och ångrar inte min utekväll (som jag gjort så många andra gånger för jag varit bakis).


tomtar!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Känner till det där med att allt kommer upp igen :-P Det är uschigt, hehe. VI måste ut nån gång. Antingen om jag kommer dit eller du hit. Hade varit superskoj!!

2010-12-21 @ 22:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0