Mitt i julkappsyran!

Igår jagade vi julkappar till Tyra och Lilly. Vi hittade det mesta faktiskt, nu är det bara en sak kvar till Tyra som vi tänkt oss, ev. två. Vi får se efter hon fått klappar från alla andra hon ska få ifrån innan vi köper det. Jag kan inte visa vad hon ska få, för ibland läser hon bloggen, hahahaha! Det känns skönt att ha barnen klara i alla fall. Resten av gänget kommer inte få klappar för ens efter jul. Varken jag eller Carl får lön/f-penning i tid, sumpigt

Igår i allt shoppande sprang vi in på Myrorna för Carl skulle kika efter en tweedkavaj (han hittade ingen). Jag passade på att gå runt och kika på möbler och råkade (jo faktiskt) gå förbli barnavdelningen. Bland kläderna ser jag direkt ett Polarn märke lysa och jag kunde inte låta bli att gå dit och kika på vad det var. Det hela slutade med att jag hittade 3 jättefina saker till Lilly! Allt för 130 kr! Okej det är ju inget hon kommer kunna ha nu, utan till sommaren men jäklar vilka fynd, 2 av sakerna ser till och med nya ut!


en klänning och en pyamas (som ny!) i str 68
och trosa str 50/56 (som ny!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0