22 December "lille julafton"

Ännu en kväll lider motsitt slut. Min kväll har till och med lidot mot sitt slut 3-4 ggr nu. Jag har gjort ett X antal försök att lägga Lilly men misslyckats, fast 5 gången gillt eller vad säger man?

Idag startade vi dagen med lugn, men senad blev det andra bull

Så mycket hann jag skriva igår innan bebis vaknade igen och jag gav upp.

I vilket fall tänkte jag skrivit att vi hade ett mysigt julfirande igår. Min familj och Carls mamma var här och vi bytte julkappar. Det var nästan fullt under granaen och ett tag tyckte jag det så riktigt läskigt ut. Jag tänkte nånstans att alla var till Tyra och att hon skulle bli så till sig så hon trillade omkull, men så var ju självklart inte fallet, även Lilly och vi andra hade ju vår kvot där.

Bland Tyras klappar fanns en spis från Brio precis som hon önskat sig även en docksulky som stod på önskelistan. Dessa saker blev jättepoppis precis som väntat! I det hela fick Tyra (och Lilly) väldigt bra grejer och vi är lika glada som hon.


jag vill ju skriva en liten synth men det är det ju inte
i vilket fall blev denna lilla spelsak en riktig hit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0