3 dagar med Carl

Fast man inte kan tro det ibland så har jag en sambo (förutom Tyra då alltså). Carl har varit ledig 3 dagar i rad, alltså hela helgen! Behöver jag säga att det har varit skönt, mysig och trevligt!?

Vi har i alla fall myst, ätit och druckit gott hela helgen. Inte lyft ett finger i onödan och jag har passat på att peta och reta Carl lite extra så han inte glömmer av mig till nästa gång han jobbar. Ja, det var just det. Haha, nu jobbar han bara måndag sedan är han ledig IGEN, tisdag, onsdag och torsdag! YEEY! Ännu mera sovmorgon och ensamma timmar åt mig!

Veckan är redan så gott som uppbokad.

Måndag (idag): Handla, posta saker, städa, tvätt...
Tisdag: Shoppa med Hanna, Kyrkis med Tyra & Carl
Onsdag: Umgås med familjen
Torsdag: Famlijen, Middag med Svenskaflickorna
Fredag: ??
Lördag: ??
Söndag: Carl ledig

Sådär, det är mitt vecko schema hittills.
Nu ska jag klä på Tyra och dra till affären och inhandla lite våtservetter och dvs. saker som saknar hemma.

Tjing!


Carl lagar mat


Kommentarer
Postat av: Anne & Jenni

vaaa, fan va kass :(

2010-02-01 @ 15:21:38
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0