Bok-rean

Jag har gjort mitt första fynd på bok-rean, en bok till Tyra. Hittade den när jag var inne på Åhlens för att fördriva tiden, när jag såg den bara jag kände att, den MÅSTE Tyra (höhö, jag) ha!
Den är i alla fall jättesöt och skojig tycker jag, hoppas hon också tycker det när hon väl kommer in i den ålder, haha! Kiss och bajs åldern!

Detta kommer inte vara den enda boken jag köper, ska faktiskt ner i morgon och se om jag kan fynda en och annan bok till mig, Tyra och kanske Carl. Han behöver väl kanske inte fler med tanke på de 30 han beställde för ett tag sedan.

Tyras nya fiiina bok;

BAJS-PLUTTEN heter boken, det är är "lära sig att sluta med pottan bok"

I slutet får man till och med spola =) haha!




Kommentarer
Postat av: Anne & Jenni

du kanske ska köpa dig ett par? :P

2010-02-25 @ 21:27:20
URL: http://twiceas.blogg.se/
Postat av: Anne & Jenni

inte köpa, ;) få hehe, imorrn så

2010-02-25 @ 21:44:44
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0