Heja Polarn o Pyret!

Passade på att traska in på Polarn o Pyret när jag var ensam i stan idag (sååå jobbigt att få in vagnen där ensam!). Och sjääälvklart hittade jag lite saker till Tyra! Jag kunde inte låta bli! Det är fortfarande multikultihulti rea där! 50-70%!! Allt jag köpte var faktiskt på 70% på, så det kostade nästintill ingenting!

Jag funderar till och med på att köpa en jacka till Tyra inför våren/sommaren, den är liksom på 50% rea och är jättefin (rooosa), ca 350 pengar kommer den att kosta, inte så farligt för en bra och fin jacka! Hmmm, får tänka lite till på det. Annars kanske någon snäll mamma eller pappa hemma i Sverige vill vara extra snäll och ge Tyra en liten presten!(??)

   

tunika, tights och en klänning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0