Godnatt fredag!

Det slår aldrig fel, Tyra vaknar alltid kring 10 tiden så innan det är det ingen ide att jag lägger mig. För lägger jag mig innan och somnar måste jag avbryta min sömn för att gå upp, stoppa napp i munnen och sedan åter inta sängen. Och när jag bara fått sova en så kort stund som ex. mellan 9 - 10 så blir jag jättepigg, det blir som en powernap helt enkelt. Så undertiden jag väntat på att hon ska vakna (vilket hon faktiskt gjort så nu kan jag lägga mig) så har jag kikat på bilder som jag har på min lillebrors dator. Det är mest bilder på mig och min tjocka bebismage och gud vad jag längtar tillbaka när jag ser dem. Det är veklingen så häftigt att vara gravid. Även om det var jobbigt många gånger så är det något jag glömt faktiskt! Jag minns att jag mådde illa till v 13, svettades mycket, kissade hela tiden och gick som en k*ullad anka, inte så hemska saker faktiskt.

Jag bjussar på liter bilder från 08

 
liten Tyra putar ut


gamla lägenheten, jag saknar den!


lilla Lasse, han har det förövrigt jättebra hos sin nya familj på landet


död kanin


vända bebis


haha, värsta valrossen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0