Det är skönt att vara hemma

Hemma, äntligen hemma, borta bra men hemma bäst, hem ljuva hem, HEEEEEEEEEM! Allt bra med hem man kan komma på, vi är äntligen hemma och det är underbart! När vi väl kom i måndags kväll och Tyra somnat i sin säng (i sitt nya rum) så käkade jag och Carl, 32 bitar sushi och delade en flaska bubbel, mums! Och efter det var det inte så mycket mer att göra än att lägga sig.

Igår gjorde vi typ...ingenting! Myste, lekte och sov. Jag sorterade bland Tyras kläder och plockade undan sånt jag vet är förlitet och gjorde även en ??-hög (frågeteckenhög) med kläder som jag inte vet i fall dem passar. Så de närmsta dagarna kommer Tyra vara mismatchad från top till tå bara för att alla kläder måste gås igenom (måste och måste, egentligen vill jag nog bara köpa lite nytt...)

Jag har verkligen hittat massor med saker jag vill köpa till Tyra. Några saker kommer nog hamna i hennes lilla garderob också, får vi väl hoppas!

Nu ska jag gå tillbaka till min grinigaste bästis! Hemma hos oss vägras det nämligen att sovamiddag och då är det minnsan inte lätt att vara 1 år...när man är så trött att minsta lilla grej får välden att rasa samman!


Kommentarer
Postat av: Anne & Jenni

yes my dear, nelly.com ;) de står ju på sidan längre ner hihi

2010-01-21 @ 08:28:04
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0