Kan DU sitta så här?

Något jag trodde var konstaterat omöjligt att göra är fulltmöjligt!

För si så där 2 år sedan satt jag och Carl på ett uteställe och ett av hans ex kom fram till oss och visade en sak som för henne var omöjlig att göra barfota, men dock kunde hon göra det i högklackat. Optimistisk som jag är så testade jag också och NEJ, det fick banne mig inte göra detta barfota, bara med klackar!

Jag pratar om att sitta på huk med hälarna i marken! När jag och exet skulle göra detta trillade vi bara bakåt! Ner poff på rumpan! Det GICK inte! Och det kan veklingen inte ha något med o göra hur tjock och tung rumpa man har henne för hon är nämligen modell och smal som en sticka!

Men igår så såg jag Tyra sitta på det omöjliga sättet och försökte själv igen men nej det gick fortfarande inte! Min mamma undrade vad jag sysslade med och jag förklarade, hon provade och hon KUNDE! Hon kunde minsann sitta på det omöjliga viset. Jag är så avis på min mamma som kan och inte jag!

Så min fråga, kan ni sitta så här!? Sätt er på huk, med knäna ihop och sänk sedan ser hälarna. Sitter ni kvar på huk… eller sitter ni på rumpan?

Så här såg det ut när vi gjorde;

 
min mamma

 


jag...som ni ser så faller min röv ner mot golvet som en sten faller till havetsbotten!


Kommentarer
Postat av: Jenny/Blackwinged

Måste meddela att jag kan sitta så! ;) Det var ju lätt! Haha. Måste bero på vigheten i hälsenorna eller nåt :P

2010-01-12 @ 23:04:30
URL: http://blackwinged.bloggspace.se
Postat av: Jenni

de va ju as lätt, :) anki bara o öva hahaha

2010-01-15 @ 10:51:30
URL: http://twiceas.blogg.se/
Postat av: Jenny/Blackwinged

Heheh, men jag har ju knappast långa ben, så kort & liten som jag är ;) Nja, några hjärntumörer har jag nog inte, brukar inte ha migrän. Detta var nog första gången vad jag kan minnas iaf & det var nog mest pga sömnbrist & andra orsaker :P

2010-01-16 @ 11:34:40
URL: http://blackwinged.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0