Bad!

 

Det var inte Tyras premiärdopp precis, men sommar premiärdopp kan man kalla det i alla fall!

Sommarvärmen håller i sig här i Oslo. Idag var det hög tid för bad tyckte jag, antagligen för jag själv vill bada så otroligt mycket. Vi slängde ut Tyras pool och fyllde den med vatten, och där har hon plaskat mest hela eftermiddagen, ja nästan i alla fall.

Mysigt var det och jag blev själv fruktansvärt sugen på att hoppa i! Men tyvärr är poolen lite för liten för oss båda, så jag nöjde mig med att bada fötterna!


ett barn och en mamma

 
lite fika mellan baden!


Tyra badar med en för liten solhatt, hon ser heltokig ut!
Det är nog smart att äga fler en 2, barn är ju som små grisar!




Kommentarer
Postat av: Anne & Jenni

får ta bild idag, sorry e så sega me de, klippte det lite mer igår så nu ser de bättre ut, lite med V-format :D

2010-06-03 @ 08:37:53
URL: http://twiceas.blogg.se/
Postat av: Annie

SVAR: De hörde aldrig av sig om den andra lägenheten, tyvärr.

Men jag håller ögonen öppna.. Det är dock väldigt hård konkurrens om just 3:or i denna stan...

2010-06-03 @ 11:35:37
URL: http://anniemolarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0