I morgon åker jag till Borås, ensam!

Tänk att jag ska få åka iväg själv! Jag är så jävla nöjd över det! Även om det bara är till tisdagen och mest åka buss så är jag nöjd!
Få sitta ensam, läsa, lyssna på musik och sova på bussen! Jag älskar att sova när jag åker bil/buss/tåg, vilket annars är väldigt svårt i och med att Tyra alltid är med.

Jas ser verkligen fram emot mitt stressiga morgonschema som väntar imorgon;

04:30 Bussen går från Oslo
08:05 Bussen framme i GBG
08:10 Bussen går från GBG till Borås
09:20 Framme vid SÄS (sjukhuset)
09:30 Tid på Förlossningen hos AuroraBM på sjukhuset

Ja, det gäller verkligen att det klaffar med tiderna annars är jag ganska rökt, om vi säger så!

På eftermiddagen ska jag försöka ta mig till förskolan Tyra ska börja på för en titt och på kvällen ska min mamma färga mitt hår (äääntligen!) + att jag ska sy upp massor med saker!

Dagen efter har jag ett tandläkarbesök och sedan bär det av hem igen, en intensiv resa kan man kalla det!


oså google jag buss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0