Kakor och saft

Carl är ledig i 2 hela dagar! Yeey säger jag åt det, imorgon är det min morgon, alltså min SOVMORGON! Jag har "rätt" att ligga och dra mig till 12 om jag så vill, känn på den!

I och med att Carl inte jobbar kommer jag inte sitta hängande här direkt, som alla andra kvällar. Men i vilket fall så slänger jag in ett par bilder från vårt eftermiddagsfika förut idag. Tyra och jag lyxade till det med skorpor, chokladkakor och saft medan Carl var inne och städade. "Tyvärr" ville inte Tyra ha några kakor eller skorpor så jag fick äta upp allt, buhu åt det, eller inte. Jag är nämligen ett kakmonster! Saft var i alla fall mycket gott tyckte Tyra, så den fick jag dela med mig av när hennes var slut och det gjorde jag med nöje!

Slänger upp en v. 21 bild senare ikväll!

Tjing!



folk säger att barn gillar smör, inte Tyra...
jag slaskade saft ur min finaste och största kopp som jag fått av Eva


så här töntiga är vi när vi traskar ut på vår lilla uteplats
haha, nästan likadana foppatofflor =P


Kommentarer
Postat av: Emma

Besök min blogg där kan du beställa namnsmycken & budskapssmycken.

2010-06-02 @ 14:23:49
URL: http://designbymeemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0