Min bästa ovänn

Klockan är inte ens 10 och jag och Tyra är redan ovänner. Känns ju sådär faktiskt.

Jag har ingen aning om hur vi ska lösa våra problem heller för allt hon vill göra är sånt hon inte får och allt hon försöker gör som är OK går åt skogen och då blir det en släng på golvet och massor av skrik. Typ som nu. Hon lekte att en penna och en papiljott var en glass, men så trillade papiljotten av pennan och... ja då var inte leken rolig mera. Samtidigt som jag försöker hjälpa henne med allt, så skriker hon bara neeeeej och kaskar sakerna i väggen eller på golvet. Eller alternativ 3 hon står och slår det mot något hon inte får som en spegel hon har på sitt rum och då måste jag säga nej och det i sin tur leder till;




Jag antar att det hela beror på för lite sömn och för lite frukost. Attans unge, varför äter hon bara 1/3 av sin frulle! Får blir att knalla till affären senare och köpa fil, det är visst det enda som duger för fröken. Nu får det väl bli en kris flaska välling och ett sov, så hoppas jag att våra problem är lösta efter det. (NUUU bet hon sig också, kan livet bli värre tro? Sova illa kvickt, jag vill ha min glada tjej nu!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0