muslortar och bulldegar

Dagen började tufft för både mig och Carl. Båda hade ögon som små muslortar och hjärnor som bulldegar enda till klockan 12 (och med det menar jag att vi sov i omgångar till kl 12). Sedan ryckte det till och vi åkte till IKEA för att egentligen bara handla lock och mugg/haklapp/sked/tallrik-set till Tyra. Men som alltid när man är där kommer man hem med lite mer! Varken jag el. Carl käkade lunch innan vi åkte, vilket resulterade i att jag nästan la en pizza utanför hissen till restaurangen, det hade ju varit lyckat! Som tur var hann ett hyperventilerade likblekt monster ner till toan och hulkade upp massor av luft och vatten. Sedan åkte monstret upp till sin familj igen som satt och lunchade (monstret var jag)!

Som sagt det blev en del andra saker, inget dyrt! Det var typ jätterea på IKEA så vi fyndade faktiskt allt på rean. Och detta var faktiskt saker vi skulle ha, okej inte ljusen och mobilen, men de andra sakerna! Tyvärr fanns inte mat-settet... får väl bli att jag köper det i Sverige sen, eller så åker jag till det andra IKEA en annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0