Borås at last!

Oj shit! Nu är det exakt 2 veckor sedan jag bloggade sist. Inte så konstigt kanske för hemma hos mina föräldrar (där jag och Tyra faktiskt bor för tillfället innan flytten i augusti) har datorn total kraschat!

Ja, som sagt har vi landat i Sverige, närmare bestämt i Borås. Massor och inget har hänt under de dagar vi varit här. Kan dra en lite summering;

Tyra och jag har varit på inskolningssamlat, hon ska börja förskolan den 9 augusti. Det känns toppen!

Vi har firat midsommar på landet och jag har gått runt och fläskat utan att ha fått en endaste gnutta färg även om jag verkligen gått i bikini från morgon till kväll. Jag har inte ens bränt mig! Undrar var mitt braiga Oslo-gravidpigment tog vägen!

Jag har varit rikare än på länge och plötsligt blivit fattigare än jag varit någonsin. (Jag hatar nu mera CSN kan vi säga!)

Tyra har sagt "dumma mamma" vilket inte kändes helt OK. Jag har nu bestämt mig för att sluta läsa "Maxs Kaka".

Jag har äntligen fått gå till sjukgymnasten. Hon var jättegullig och gav mig massor med bra tips. Tyvärr är det svårare att följa alla "regler" som gäller som jag vill minska smärtan i ryggen.

Mera då? Jag har ingen aning egentligen. Vi tar vart vi är nu istället;

Carl är här och hälsar på. Han kom en vecka tidigare än planerat. Han åker redan på fredag men kommer nästa vecka igen. Så just nu bor vi alla hos Eva så hela familjen får plats tillsammans.

Mer än så ska jag inte tråka ut er med! Förhoppningsvis blir det inlägg dagligen igen, men jag lovar inget. Det beror helt på hur kommande dator veckor ser ut =P Just nu hos Eva kan jag i alla fall hålla bloggen uppdaterad ett tag.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0