Bebispromenad

Min eftermiddag, halva i alla fall har spenderats på bebisprommenad med Johanna och Hanna. Det hanns även med en fika och varken jag eller Hanna kunde hålla oss borta från glassen som cafét sålde, tur var väl det i och för sig för den var sjuktgod!

Måste säga att det är lika skönt varje gång att få komma iväg ensam en stund, därför känns det lite extra snopet att jag missade min "mini semester" till Borås. Ännu mer snopet känns det ju att jag blev snuvad på 220 spänn och alla ärenden som skulle uträttas, bla. att köpa nya nappar till Tyra! Dem säljer ju inte Esskas nappar här och hennes börjar bli riktigt "tråkiga" nu och jag tror inte dem håller ut ända till juli faktiskt.

Jaja, i vilket fall som helst, jag träffa Johannas bebis Noah. Han är helt ny, och varje gång jag ser en så ny bebis så känns det som att det är den minsta människan jag någonsin sett. Men så kommer jag ju på att min Tyra var ännu mindre! Tokigt att hon blivit en så stor tjej nu. Det händer verkligen otroligt mycket på 17 månader med ett barn!

Carl och Tyra har hängt hemma hela dagen, det har nämligen regnat till och från här idag. Eller nja, dem var en sväng till affären. Smör, vax och naccos stod på listan.
Även en annan sak inhandlades, en överraskning till mig! Carl hade lagt den i naccopåsen så jag skulle se den när han åkt (han är ute på öl äventyr) men kunde inte hålla sig! Katie Meluas nya skiva fick jag! Yeey, gladgladglad blev jag för jag verkligen älskar henne. Senaste idag satt jag på T-banan in till stan och lyssnade på henne på min I-pod och kom på mig själv gråta (dessa hormoner va!) bland alla människor!

Nu ska jag snart hälla upp lite TACCOSÅS och naccos var sin skål och gluffsa i min ensamhet till någon bra Astrid Lindgren film jag fått av Hanna!



alltid kul med överraskningar, nya skivan =)

 
1 dag (ängel) vs. 17 månader + 1 dag (monster)


Kommentarer
Postat av: Johanna

När din mini kommer så är min STOR! :/ Usch, vill inte att han ska bli större nu, samtidigt som jag vill se vad det är för en människa man fått, personlighet etc.

2010-06-08 @ 21:28:06
URL: http://krakunge.blogg.se/
Postat av: Annie

SVAR: Problemet var väl att jag trodde att jag gjort mitt nu och bara skulle vänta på besked från dom, men tydligen är det mer papper som ska in. Men de kommer med posten om ett par dagar så då är det bara att fylla i och skicka in.. Sen hoppas jag allt löser sig!

2010-06-09 @ 16:47:00
URL: http://anniemolarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0