Fat belly!

Här om dagen var jag och hämtade kläder från ett förråd vi har. Endel preggokläder men även vanliga kläder i lite större storlekar som jag hade när jag var gravid och efter jag fick Tyra. Jag tänkte nämligen att jag skulle kunna knöla ner allt fläsk i ett par vanliga jeans och slippa preggojeansen. Och mycket riktigt det kunde jag!

Jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen? Att få på sig en vanlig byxa och kunna knäppa med utryme kvar i vecka 25 kanske är kul, men att veta att jag var så tjock (tjockare! dem jeansen satt tight efter Tyra) för ett år sedan känns så där. Något mer som känns sådär är att mina preggobyxor som jag köpte när jag väntade Tyra kändes tightare nu än då! Ändå jag har hittills inte gått upp mer än 1,5 kg och magen är mindre + att min startvikt var den samma som när jag väntade Tyra...

Äh detta  blev ju svammligt men det jag vill säga är väl att jag känner mig tjock. Ännu tjockare känner man sig ju när den riktiga tjockismagen hänger över byxan...snyggt? NEJ!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0