En mörk lördag

Gud vad trist det var att vakna imorse. Inte bara för jag sovit jättedåligt utan också för det grå vädret som man möttes utan när man drog upp persiennerna! Ny fan säger jag alltså!

Idag var det meningen att vi skulle ute och inviga hink + spadar men tyvärr har vi inga regnkläder med oss så det får bli en annan dag helt enkelt. Något annat vi ska göra idag är att gå på kädbytardag/barnklädesloppis uppe på Byttorp. Det tar kanske ca 15-20 min för mig att gå dit och börjar kl. halv 10, tänkte att jag skulle försöka vara där ungefär när det öppnade men just nu sover Tyra så... vi får väl helt enkelt komma lite senare.
Hoppas det finns något trevligt och fräscht!

Annars så har vi inga vidare planer inför dagen, fortsätta med resväskan kanske. Igår när jag rensade den fick jag ihop en helt maskin tvätt! Så mycket skitiga kläder jag hade liggandes där, lite äckligt nästan! Så antagligen blir det väl at tvätta också, men det är ju inte så ansträngande direkt, det är ju maskinen som gör jobbet.

Näe, om man för en gång skull skulle förbereda sig lite innan tjejen vaknar så vi slipper kasta ihop våra saker och stressa iväg sen.

Tjing!

förresten denna suiten fyndade jag på tradden för ett tag sedan, som NY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0