Fredagsmys

Igår vad det fredagsmys för hela slanten hemma hos oss (a, hos mina föräldrar). Jag och Tyra var ensamma och började kvällen med att dela en flaska nyponsoppa, en smörgås och massor av majskrokar. Min tjej är så snäll och älskar verkligen att dela med sig. När Tyra somnat för natten satte jag i gång med mitt fredagsmys, inga chips här inte! Nej det blev potatismos, ugnad färsktorsk, knaperstekt bacon och ugnade miniplommon tomater + lite skirat smör! åååh, det var så gott verkligen! Jag älskar fisk! Till efterrätt käkade jag 4 passionsfrukter och 3 jättetorra sodapops som jag hittade långt inne i skafferiet... undrar just hur gamla dem var!

Nu sitter Tyra och sölar nyponsoppa på hela golvet och torkar upp det med sina godedjur, det blir väl en maskin tvätt som får gå i dag... och en moppning av golven är också nödvändigt.

Nu ska jag käka frulle innan jag kräks!

käk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0