Nästa gång smäller det!!

Här kommer ett jävligt grinigt inlägg!

Föräldrar som inte säger till sina barn borde fan få stryk! Jo det är helt sant! Igår på öppna förskolan så är det första som händer att en tjej kommer fram och klöser min, MIN prinsessa i ansiktet! Vad gör mamma, INGET! Hon ler... ja LER mot mig! Varför le? Jag tyckte då inte det var roligt i alla fall, och inte Tyra heller som fick rivmärken under sitt lilla öga. Jag kan tillägga att denna ungen inte var liten till åldern heller! Och inte nog med detta, ungen gick på Tyra igen. Denna gången när vi skulle gå. Rev och drog i Tyras lilla hår. Min tjej blev jätteledsen och mamman gjorde INGET nu heller!
En i personalen sa till mamma att hon måste säga till sitt barn för som är elak! Ja, hon sa så och sant var det ju också, elaka jävla barn... eller dumma jävla mamma kanske?

Jag säger då det, hade Tyra gjort så på någon annan så hade jag sagt till henne på skarpen! Jag skulle minsann inte stå där och flina bara! + att dem var kineser! (fula också!!)




Kommentarer
Postat av: Nikki

Vilken irriterande mamma, flina! Fyfan.

2010-03-24 @ 12:25:46
URL: http://nikkilili.blogg.se/
Postat av: Sara

haha, de är rätt anki! Knäppa kineser!

2010-03-24 @ 16:32:26
URL: http://monch.blogg.se/
Postat av: Karin & Märta!

Ja, ungen kunde ju inte egentligen inte hjälpa de men ändå vill man .... :/ Märta är livrädd för hennes kompis Albin han river henne ofta och Angelica säger inget. IRRITERANDE!

2010-03-24 @ 19:24:02
Postat av: Anna

Men, gud - varför sa du inget till mamman då? Kanske roligare att gnälla om det i din blogg istället?

2010-03-24 @ 20:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0