Sniffsniff

Jag är ensam. Tyra är ute och går med sin morfar, han slutade tidigare idag. Så nu skulle jag kunna raka hela koppen, peela ansiktet och vaxa mustacen, sminka mig, fixa håret och allt det där lilla extra som man annars liksom inte prioriterar att lägga tid på. Meeen, jag har ingen lust! Jag är så fruktansvärt trött på att sitta och duscha i mamma och pappas badbar (ja dem har inget draperi så sitter man inte blir det vatten typ... överallt!), man känner sig aldig riktigt ren. Jag längtar till min dusch hemma, men den får jag inte duscha i på lääänge.

Jaja, jag måste väl sätta mig ner i det jävla badkaret ändå för jag lutar verkligen pizzagubbe. En kostig sak som hände när Tyra kom det var att jag började glömma att använda deo. Tror det har med hela den där grejen att sluta med parfym, då slutade jag nog med deon också (dock omedvetet). Ja, men en annan sak, min favvo deo som skyddade mig bäst görs inte längre så nu hittar jag veklingen ingen som liksom skyddar riktigt bra! Tycker alltid jag luktar lite unket… haha fräscha buden alltså! Någon som har bra tips på deo som INTE släpper igenom efter en vanligdag bara?


Kommentarer
Postat av: Karin

aha! 9-11 april!

Poss

2010-03-22 @ 14:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0