dumpad morsa...

I helgen har jag varit som jag var innan jag fick barn (utan superi då). Jag har i princip inte haft Tyra på hela helgen, hon har inte vela vara med mig! Snacka om dumpad morsa alltså!

Vi har spenderat helgen i stugan, mamma och pappas. Tyra har mest lekt ute hela dagarna utan mig och med mina förändra och min bror. Hon trivs som fisken i vattnet ute i stugan, och speciellt i sällskap med sin morfar. Det har varit helt underbart och slippa bry sig, kunna ligga och dra sig i sängen och somna om, om och om igen tills man själv tröttnat på att ligga ner. Semester, det är det jag har haft hela helgen. Och jag var så värd det, så det så!

Massor med mysiga bilder har knäpps också, men tyvärr har jag inte med min USB-sladd så jag får visa dem en annan gång. Bla. bild på en gungställning och en gunga (gungan byggd av en kopia av myran stolen!) som min pappa slängde ihop och upp på mindre än en  timma! Helt sjuk pappa jag har, ni ska få se! Och bilder på min sötaste bästis som badar ute =)

Ja, men hallå! Ni som läst min blogg ett tag kanske minns att jag hittade typ 4st 4-klöver förra året?! Inte, jaja men det gjorde jag! Och idag slog det till igen, medan jag gungade satt jag och kollade ner i gräset och vad ser jag, jo en 4-klöver, jaaa det trodde jag i alla fall men nej minsann det var en 5-klöver! Betyder det lite extra tur då eller? Hoppas det! Ni ska få se sen den är dokumenterad!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag brukar också kolla efter fyrklövrar när jag ligger i gräset. När jag var typ 10 så hittade jag också en 5-klöver och en 6-klöver. Trior de finns inramade någonstans.

2010-05-23 @ 21:41:18
URL: http://krakunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0