Magproblem

Jag har insett att jag är fet, ja som i tjock.

Jag skojar inte när jag säger att halva min bebismage är tjockismage. Jo, det är sant, hälften av magen är bara tjockis så egentligen är min bebismage ganska liten, om man jämför med andra. Jag vill inte ha en liten bebismage, jag vill ha en hård putmage som alla andra!
Jaja, det är väl generna eller nåt, min mamma var yttepytte när hon fick mig. När hon kom in till BB fråga dem vad hon gjorde där, föda barn sa hon och dem bara skrattade... Hon gick seriöst i vanliga jävla jeans hela 9 månader ut! Helt sjukt!

Nu är väl inte riktigt jag sååå liten, men betydligt mindre än vad det ser ut som, damn you tjckismage (+ extra rumpa! den ska vi ju inte ens tala om, ja alltså muffinstoppen!) jag vill bara ha fint hårt put! Det kommer väl senare antar jag, men tänk då hur tor jag kommer se ut med extramagen som ligger på!
Ojoj, riktigt I-lansproblem detta.

Förresten, om man typ gör situps bränner det bort lite då, eller gör det fastare? För springa el. gå kan jag ju banne mig inte göra.

men igår var det minsann put på kulan, men bara åt höger!


Kommentarer
Postat av: Nikki

Jag har lite samma problem. Har en putmage MEN, utanpå den hänger det en annan mage. Jättefult. Har tajt över magen för att "dra in".



http://trollungar.jetshop.se/ - hattar & mössor på sida 4 finns den! :)

2010-05-26 @ 10:04:10
URL: http://nikkilili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0