En hårig gäst

Jag funderar på om jag är pollenallergisk. Min förkylning är över sedan ett tag tillbaka men jag fortsätter snora, nysa och må konstigt. Idag ska jag ta mig en allergitablett bara för att testa.

Vi har förresten haft lite besök här över natten. Vovvebesök. Det är ju skitlätt att vara hundvak på natten, haha! Stackars liten har nog lite matte-längtan för hon sover precis utan för dörren, förutom i natt när hon faktiskt sov i soffan. Igår fick jag hänga och gosa lite med henne innan hon vill gå och deppa igen. Äh! Jag tycker det är kul i alla fall. Jag har alltid önskat att ha hund, tills för si sådär 2 år sedan. Då insåg jag att det ansvaret inte var för mig...ja det kom i samband med att Tyra kom till världen. Så att ha Laika här på besök över natten känns ju alldeles kanon, jag får min lilla del av vovve.

Nu ska jag klä på Tyra och ta en promenad med vovven. Jag har ingen aning om hur länge hundar kan hålla sig. Men hon har inte varit ute sedan igår ganska tidigt kväll och så länge kan inte jag hålla mig ens så jag tar ut henne på en promenad.


Kommentarer
Postat av: Lulu

Oh, vilken fin hund :) Hundar kissar ju helst inte inomhus, men var fjärde till femte timme ska de ut- om man inte har valp, det är varannan timme och inte fler gånger ibland phu- åtminstone för Elliott, han har lite svårt att hålla sig ibland.

Den jäkla pollen alltså, jag brukar inte vara känslig men i år är jag snorig...=/

2011-04-23 @ 11:16:48
URL: http://luluscastle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0