Långrandigt

Livet känns bra långrandigt ibland. Speciellt när man ryker ihop med sin sambo som två kåta hankatter. Från det ena till det andra blev det så här:

C - Men du diskar aldrig!
A - Diska själv då!
C - Men kolla mina händer ANKI, KOLLA MINA BLÅSOR!
A - KÖP HANDSKAR DÅÅÅÅ!
A - Jo! Jag diskar en gång om dagen, men om du plockade undan den rena disken så diskar mer jag det vet du!
C - JA! Men det är alltid så jävla mycket disk och jag ställer inte in halvtorr disk i skåpet!
A - Men torka den innan då!
C - Med våra smuttsiga och äckliga handdukar?! Det är ju jävligt fräscht!
A - TA EN REEEN DÅ! DET FINNS I SKÅPET!
C - JA MEN...

Det var det här med diskmaskinen va?


bara så ni vet alla som inte har barn och kommer få.
det här är verkligheten, åt båda hållen!


Kommentarer
Postat av: Lulu

Yees. Nog händer det att sådana diskussioner uppkommer här också- vi har heller ingen diskmaskin...

2011-05-07 @ 21:14:30
URL: http://luluscastle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0