Nu ska ni få höra!

Jag vet inte om jag vågar berätta om vilket jävla fynd jag gjorde förra lördagen! Jo jag måste!

Jag var på ett ställe här i Borås som heter BBC. Det är en gigansisk loppis, med mest skräp faktiskt. Men ibland (som på alla loppisar) så hittar man riktiga fynd, och det var precis det jag gjorde. Jag nästan snubblade över den och blev kär direkt, en Brio Sitty! Som vi letat efter en vanlig sulky utan massa lullull och konstiga färger. Och alltid när vi hittat en på blocket som varit en bra kandidat, har den såklart blivit såld. Som ni förstår så slog jag till, det fann egentligen ingen tvekan. Den var i jättebra skick för att ha rullat ett tag. Fin, hel och ren helt enkelt. Gissa vad jag betalade för den!? 350 kr! Ja ni ser rätt, 350 spänn, det är ju gilligt som snor! Nu blev det plötsligt inte så dyrt att köpa till saker, så som ståbräda och regnskydd.

Vaaa? Vad säger ni? Fin va?!


Kommentarer
Postat av: Annie

Bra fynd, jag letar också sulky för att klä om! :-P

2011-08-26 @ 16:01:59
URL: http://anniemolarin.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh en sådan hitta jag billigt på blocket förra året till Ellis. Älskar den!! Har kvar sen nu så Emil kan ta över den sen. Smidig vagn :)

2011-08-26 @ 16:05:02
URL: http://luene.blogg.se/
Postat av: Nikki

exakt likadan som vi ska köpa imorgon.. kommer en blocket-annons-kille hit och säljer om den är i fint skick. samma färg. fast med ratt, suflett och regnskydd för 800 spänn, också rätt billigt. inte som den du köpt men lite billigt.

2011-08-27 @ 02:59:30
URL: http://nikkilili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0