Deg i sängen

Min morgon har spenderats i sängen, kanske mer min förmiddag.

Vi har fortfarande kvar vår "hemma bio" i sovrummet. Känns onödigt att ta bort videon och tven (som är från början av 90-talet) för Tyra vill kika på "Mamma lucis!" varje dag. "Dääär e mamma liten" säger hon när hon ser mig på filmen, sötnosen! Hon tycker verkligen det är jättekul!

Idag har vi legat och degat ända tills nu faktiskt (klockan är strax efter 12...). Jag gick upp ur sängen endast för Carl tog med Tyra till stan och jag skulle få lite ensamtid medan Lilly sov. Ja hon sov och sover inte längre. 5 min efter Carl stängde dörren vaknade hon. Jag hann raketbajsa, kolla min facebook och klämma en finne.  Jaja, det är väl bara att sätta igång med hemmets bestyr med Lilly över armen så man bli någorlunda klar innan det bär av på middag (hos 2 kockar till och med!).


min lilla Mulis kikar


under täcket låg denna fröken och gottade sig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0