Skynda fynda!

För er som inte "gillar" Polarn o Pyret på Facebook eller spanar på deras hemsida lite då och då kanske har missat att dem kör ganska fina erbjudanden just nu. Som idag är det 50% på skaljackor och vindfleece. Jag slog till (kunde inte låta bli med så bra priser och kvalitet! Jag menar 2 jackor för priset av 1 när jag ändå tänk att köpa till var sin till barnen...ja ni ser)

Båda barnen fick sig var sin jacka och Tyra fick även en vindfleece (den var slut i Lillys storlek, så jag får kika i butik senare i eftermiddag). Grått till Lilly och Rosa till Tyra. Nu ska det bara fyndas lite svarta skalbyxor till båda ungarna på tradera... eller kanske facebook som har många bra grupper för begagnade barnkläder.


Kommentarer
Postat av: Anna

Man kanske ska slå te på en... Hmm.

2011-07-05 @ 16:05:22
URL: http://luene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0