Torsdag

Kort.

Vaknade, ont i magen (förstoppningen). Hejade på glada barn. Plattade håret, lagade lunch, hetsade i mig 2 koppar kaffe och bajsade! Gick till jobbet (kom nästan 30 min sent!). Jobbade men lite olika (gör bla sånt här nu mera, sätter beskrivningar på kläder). Gick hem, blev ignorerd av mitt äldsta barn (hon hade bara ögon för besten). Kom hem, åt, byte om och blev hämtad. Åkte och tränade (jobbigt men skööönt) på stan säker finaste gym! Kom hem. Öppnade en flaksa rött (det är ju torsdag!). Blev opepp, ingen ska festa! Bajs...

Och här sitter jag nu. Vi får väl se om sängen ska omfamna mig eller om Grand bjuder upp till dans. Jag måste ju liksom jobba imorgon. Jisses, vill ju gärna inte gör en (favorit) i repris, somna på jobbet!

nya skor till mig, yeey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0