Du är så söt (och tyst) när du sover

Vad hände med Tyra när hon började förskolan? Och vad har hänt det senste på storasyter fronten? Jag säger bara gapigare unge får man leta efter (man måste ju vara den som står i centrum, klart!). Vad hände med leka normalt? Det vet nog inte hon. Just nu låter det så här inne på hennes rum (jag ska även tillägga att Lilly sover i rummet bredvid):

"- LIIIIILLYYYYYYY LLLLLLIIIIILLLLYYYYYYYYY! MAAAAAAMMMAAA KOOOOOM LILLYYYYYYYYY!"
"- VI MÅSTE VÄNTA, JA! KOM! NEJ GÖR INTE SÅ! NU KÖÖÖR VI!"
" HEJ, VI ÄR UTE, TYRA PAPPA....HEEEEJ OCH JAG KOM LITE FÖRRA GÅNGEN NÄR JAG HÅLDE DIG LILLA BEBIS"

Jag vet, man ska inte avbryta barn i lek men jag var ju tvungen att be henne sänka volymen en aning. Då fick jag som svar:

"- Det är inte jag, det är ju djuren, vi måste ta med våran Lilly JUUUU!"

Okej, jag antar att djuren måste ropa så dem inte glömmer Lilly... Önskar att hennes nedrans djur kunde vara lite tystare, i alla fall när människo Lilly sover.


Kommentarer
Postat av: Spiken

Haha.. Det är lite roligt också!

2011-06-21 @ 08:53:59
Postat av: Lulu

Hahaha, tråkigt att djuren inte kan vara tysta, men det var roligt :D

2011-06-21 @ 11:41:58
URL: http://luluscastle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0