JAG

Nej, det finns ingen ork!

Jag har varit så trött idag så jag hållt på att kräkas. Jag sover dåligt om nätterna (och jag har till och med barn som sover bra!). Jag har haft ont i magen hela dagen för jag ätit ljus bröd 2 dagar i rad, känsligheten mot gluten blir allt värre igen, blä! Jag har haft ont i halsen i 2 veckor men inget bryter ut. Jag har ont i huvudet och jag har en penisfläck (jag kan seriöst inte säga leverfläck det låter så äckligt!) som jag har kliat sönder och nu har den läkt fast den svider och såklart har jag fått hudcanser nu och kommer dö för det.

Det är inte mycket som går rätt här. Jag har idag spillt ut en flaska apelsinjuice på hela mig och spolat vatten i min sminkväska. Jag har skrattat åt att man får ta gratis grus på återvinningsstationen fast det inte alls är roligt. Jag ställde in Lillys ersättning i kylen och hällde ut vattnet ur termosen av nån anledning...  Jag behöver semester från familjen, alla, hela familjen!

Sömn sökes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0