I väskan

Hur det det ut när ni tömmer ut era väskor? Så här ser min jobbväskas innehåll ut.


Oftast ligger det en frukt bland sakerna också, som jag alltid har med mig men aldrig orkar äta (nån tampong och ett läppstift brukar också hitta dit). Och nej, jag har inte med mig massor av smink, tvål och stylingprodukter till jobbet, allt sånt finns där! De sakerna är en liten bonus med jobbet, prover! Fanns hur mycket som helst att plocka på sig idag men... jag skämdes efter dessa sakerna och kände att andra kanske också ville testa lite nytt, haha!

Lite bra att ha saker! Ska redan ikväll kleta i Foxy Curls från TIGI i håret och se om jag får nån ordning på mitt tok-krulliga hår!

Kommentarer
Postat av: Lulu

Oh, shysst med prover :D Hört att Iduns mineral puder ska vara riktigt bra, säkert deras borstar också. Foxy curls doftar ju yummy!

2011-10-26 @ 16:02:07
URL: http://luluscastle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0