Varm i vinter

Om tiden ska fortsätta att gå så här fort så måste jag börja tänka på vinterkläder åt barnen. Lilly är relativt tjingad, hon kan ha Tyras gamla Polarn o Pyret overall och Tyras gamla skor. Det är vekligen kanon att kunna ärva!

Tyra däremot har ingenting! Eller, jo ett par termobyxor och vinterskorna sedan förra året går i år också (undrar hur stora skorna var förra vintern egentligen!?) Men så var det detta med overall och ev. en vinterjacka. Vad ska man välja i denna djungel av märken, utseenden och framförallt pris! Det får ju gärna kosta, men det behöver ju inte kosta skjortan direkt...

lutar väl åt denna


Kommentarer
Postat av: Sophie

Sitter i samma sits :/ Jag har NOLL aning, men Love har en orange, så jag vet inte om jag känner för en rosa på Jollan, samtidigt som jag är rädd att hon vägrar annat. Vore ju kalas med en grön eller lila som Love kunde ha om något år :)

2011-10-03 @ 20:57:27
URL: http://hemmahossofi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0