aaatssscho!

Krasslig dag. Inte jobbat, kände att jag behövde en dag för att kurera mig. Mina monster har smittat mig med säkert från början någon "dagis"skit. Att få dagisskit och behöva vara vaken och gå upp (inte för att överdriva) en gång halvtimma är inte helt OK. Jag tror det är därför jag haft feber idag. Jag hoppas så att Lilly vill sova i alla fall halva natten! Men jag har redan nu insett att det är önsketänkande. Stackars lilla bebis, kan inte vara lätt att vilja ha närhet helatiden men inte kunna sova med mamma el. pappa. Det är sant, hon finner ingen ro med oss, att sova ensam är det bästa för den lilla damen (på både gott och ont).

Imorgon blir det jobb igen. Jag har varken råd (öööh...) eller tid att vara sjuk. Det är massor att göra nu och att halka efter är inte det jag riktigt är inställd på, ingen av oss på jobbet menar jag ju självklart.

Nu ska jag önskeshoppa lite innan sängen kallar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0