Del 9.

Kommer ni ihåg när jag avslöjade mig med mina mått för någon veckan sedan? Mina enorma kroppsdelar har faktiskt varit mindre, lite i alla fall. Jag hittade ett dokument jag skrivit en annan gång i ett försök till att gå ner i vikt. Detta var innan jag fick redan på att jag var gravid med Lilly, precis innan till och med;

Lår: 58 (+4)
Midja: 67 (+16)
Mage + Lovehandels: 98 (+5)
Rumpa: 103 (+0)

(det som står () är alltså det jag plussat på mig till nu)

Alltså ser ni?! Hur är det möjligt, +16 cm runt midjan!! Det är fan inte konstigt att mina höga jeans från förr sitter skit och piss! Resten är ändå...okej om man får lov att säga det, och rumpan är oförändrad...lika stor som alltid alltså, haha! Aja, som sagt det är förändringens tid och saker och ting kan ju bara bli bättre!

 


undrar vad midjemåttet var här då?! 20 oktober förra året...


Kommentarer
Postat av: Anna

Hur räknar man åt det exakt. Alltså, var exakt ska man mäta någonstans. trög

2011-09-14 @ 14:42:36
URL: http://luene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0