Gammalt blir nytt

Min gamla stationära dator har äntligen fått en plats i lägenheten! Nu lever mitt gamla rymdskepp igen (den låter så), och jag älskar det, den är min pärla även om ljudkortet är paj och man inte kan ha virusprogram för då går den för långsant, egentligen väntar den bara på döden!

Även om jag för ett tag sedan brännde ut allt av värde från datorn så fanns det lite kvar. Bla. ett retusch "jobb" jag hållt på med i snart 2 år! Det är inget jobb jag kommer att få betalt för, utan jag gör det för jag tycker det är kul och för att jag vet att det kommer betyda mycket för andra.

Jag vet, charmen med gamla bilder går inte riktigt att slå, men resultatet blir fint och bilderna som nya!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0