Lilly och förskolan

Lilly, snart 1, ska snart börja förskolan. Planen om att få börja i januari, när hon i alla fall är några månader äldre verkar inte bli av. Det är faktiskt med sorg i hjärtat jag kommer lämna bor min lilla bebis så många timmar i veckan, ja faktiskt med sorg jag lämnar bort dem båda så många timmar. Men vad ska man göra liksom ibland blir saker och ting inte som man tänkt sig. Förskoleplatserna till januari verkar vara upptagna och de enda lediga platserna går att få typ, nu! Tur är väl det att Lilly antagligen får börja på Tyras avdelning, där finns det 3 lediga platser nu och det är där vi önskar att hon ska få gå! En trygghet för henne och för mig, och för Tyra som också behöver vara där massa mer timmar än nu. Det är tur att peronalen är kanon, och avdelningen är jättemysig.

Lilly kommer behöva en liten lunch låda till frukost, kanske denna?


Kommentarer
Postat av: Andréa

Å va spännande att lillan ska börja nu oxå!

Skönt att det ev blir samma avdelning.

Ha en mysig fredag!



Kram

2011-09-30 @ 13:31:45
URL: http://smultronstalllet.blogg.se/
Postat av: Nikki

Åh, ja, visst är det jobbigt. De är så små.. Roky har ju fått plats på hwilas avd. Från 1 november. 1år och 3 dagar. Så liten.. Jag går ju skola hemma så jag kommer försökA hämta dem tidigt så ofta jag kan! (om ens anton har jobb då..? Annars är det ju bara 15 timmar :) vi hade oxå så. Att ville vi ha plats var det nu lixom. Annars hade platsen gått till någon annan.

2011-09-30 @ 16:01:22
URL: http://nikkilili.blogg.se/
Postat av: cattis

måste barnen ha med frukost eller lunch till förskolan? här i finland får barnen frukost, lunch och mellanmål vid förskolan.

2011-09-30 @ 22:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0