Detta blir långt...

Jag har satt ihop 5 st outfits var till tjejerna inför veckan. Lika bra att ha det klart så slipper man tänka på det på morgonen. Nästan alla extrakläder och utekläder är nerpackade i förskoleväskan, bara Lillys regnkläder som fattas men de är i källaren och dit går jag inte ikväll med barnen själva här uppe. Speciellt inte med tanke på att Lilly nu mera sover i min säng, hon får panik av sin egen och hela bli lämnad ensam grejen. Men det är ett helt annat blogginlägg.

Jag har typ 1000 saker att göra innan jag kan lägga mig, eller bara ta det lugnt. Hänga tvätt, vika tvätt, plocka fram frukostlådor... ja helt enkelt förbereda morgondagen in i minsta detalj. Vi MÅSTE gå hemmifrån 07:00, absolut sensat 07:05, vilket innebär att vi måste klä oss 06:40. Ja så ungefär 40 min hemma har jag och ungarna, eller Lilly får jag väl väcka men Tyra vaknar i regel kl 06. Jag tror nog att jag får gå upp runt 05 så jag hinner göra mig iordning lite, fixa frukost som jag kan äta på jobbet, eller rent av äta frukost hemma.

Allt ger väl sig tillslut. Och detta är ju min veklighet nu, bara att bita i det sura äpplet och vänja dig vid det.


Kommentarer
Postat av: Jenni

det här fixar du galant, det blir en vana snart ;) love uuuuu

2012-02-26 @ 22:14:21
URL: http://nattstad.se/twinside
Postat av: Johanna

Men... Är det inte pappans vecka nu?

2012-02-26 @ 22:38:36
URL: http://krakunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0