Vad har jag egentligen sagt?

3 dagars fylleångest har entrat min hjärna. Jag iser nog att jag är antingen för gammal eller för "vuxen" för att festa stenhårt i 3 dagar. Sista dagen, lördagen, var helt klart värst. Jenni tog som vanligt med mig till blackout city och efter klockan slagit runt halv 1-1 har jag inget minne kvar förutom när jag sitter och tjoar i trapphuset för jag tappat mina nycklar. Ja jesus, fullast vinner eller?

Jag kan inte låta bli att bli imponerad av mig själv ändå att jag lyckats att inte bli utslägd, infångad av polisen eller ret av skjutsad till sjuka (som vissa andra, haha!). Sjukt kul har jag haft i vart fall men som sagt, 3 dagars fylleångest entrar min hjärna och frågan är, vad har jag egentligen sagt till folk?  


torsdag


lördag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0