- 10 kr

Jag håller span, så mycket jag kan. Just nu bor jag så jag ser en av mina favvo loppisars baksida. Så är man hemma dagtid ser man vad som kommer komma ut i butiken!



Har sett massor med fina hyllor, skänkar och byråer stå där ute. Nån fotölj och stolar också. Det tråkiga är ju att man inte har nån värst koll på småsaker, men ja det ger ju en bara nöjet att få gå dit. Idag promenerade jag dit medan barnen ändå låg och sov i vagnen och köpte mig ett tidningställ för en fjuttig liten 10a. Lite skruttigt men jag har stora planer för stället! I morgon om solen lyser när jag kommer hem från jobb och förskola ska jag sätta igång!


Ni ska få se när det är klart, kommer bli tokbra!!!

Kommentarer
Postat av: Nikki

Har ett exakt likadant tidningsställ. Gissa vad jag betalade för mitt i någon jävla nostalgiaffär? 250 spänn, rena rånet ju, och då fattades det en liten "tass" på ena benet.

2012-03-28 @ 22:40:27
URL: http://nikkilili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0