Guinness rekordbok

Idag hade jag platsat i guinness rekordbok för "Världens hemskaste morsa" (i alla fall när saker inte gått som jag velat aka. när barnen inte lyssnat). Min stubin har ungefär varit så här stor, ni ser inte? det är så stor den har varit, icke existerande. Och kort stubin pluss trötta och trotsiga ungar är så jävla tråkigt tillsammans.

Även om jag var galet trött var det skönt att komma till jobbet en stund. Efter jobbet kom Lina hem till oss och rastade barnen med mig ute på gården en stund. Väl hemma igen när det vart dags för kvällrutiner utlöstes kalabalik efter kalabalik. Och nu sitter jag här, mår illa av mig själv och mitt dåliga tålamod som faktiskt gjort mina barn ledsna ikväll. Usch. Imorgon ska jag ha tagit mig samman, och jag hoppas att jag får sova mer och att vi får en bättre start på dagen än idag!

Ja, undrar vem som kommer in och sjunger för mig imorgonbitti, jag fyller ju år!



inte lätt att vara stor men liten och tro att man alltid vet bäst själv,
då kan man bli okontrolerbart ledsen i timmar tills man somnar av utmattning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0