Sunny day


Det är väl så här man borde starta sin dag. Men någon hade lämnat en möglig halv formfranska, 2 prickekorv skivor, och en halv portion yoghurt hemma. Så istället har det blivit flingor utan något (för mjölk duger visst inte), pålägg och kex. Jisses. Inte ens frukt finns ju! Ni hör mig sucka eller? Kors i taket, katterna har i alla fall mat.

Runt halv 6 började Tyra vrida sig i sängen i morsen. Tyvärr väcktes även jag och Lilly av detta och strax innan 6 var alla uppe, och alla med dåligt humör. Det är nog jag som har sämst. Jag har sovit ca 3 timmar i natt, suger verkligen! Och med tankte på den underbara frukostöverraskningen så har ju humöret verkligen höjts till skyarna!

Medan barnen bokstavligen pillat i sig sin frukost har jag "flyttstädat" några skåp i köket. Vad tomt det blev. Hittade två färger karamellfärg så efter frukosten blir det trolldegs dags. Det är ett bra att ha som uppehåll när man diskar. 

Ja om ni undrar varför jag är hemma är det inte pga VAB, utan barnens skola är stängd idag och jag jobbar halvdag. Känns ganska lagom faktiskt.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0