Tankar som snurrar

Som sagt. Min barnvecka har börjat. Sammtidigt som det känns fruktansvärt ensamt på kvällen så är det så sjukt jävla härligt att vara hemma. Hemma i mitt hem! Även om ens vänner säger "känn dig som hemma" så gör man inte det. Och det vet ju alla.

I vilket fall... Jag hann kolla på lägenheten idag som jag planerat. Jag hoppas vekligen ingen annan är lika desperat som jag och vill ha den. Det var redan 2 som kollat på den, och jag ska få svar senast onsdag. Jag funderar på att skriva ett snyfft-mail till honom som bor där och få honom att bestäma sig för någon istället, alltså mig!  Så skulle vi kunna fixa alla papper imorgon redan. Jag blir lite smått desperat, men jag måste vekligen få något annat att tänka på. Något kul, som inredning...eller att köpa en anna barnvagn eller som att hyran är snorbillig och jag kan börja spara pengar!!!

Detta var förövrigt en 2a. Det blir alltså bäddsoffa för mig. Eller dubbelsäng och ungarna bredvid mig de veckor vi har tillsammans. Nja, det är nog vettigt att ha egna sängar till dem ändå hur mysigt det än är att sova bredvid dem och hur härligt det än är för kroppen att slippa bäddsoffa. Men... jag antar att bäddsoffor nu för tiden är ganska så bra? Jag får forska vidare i detta.

Förresten, kolla på detta



mysigt vis att starta sin vecka på! Hoppas vi kan få avsluta den på samma vis. Jag kommer nog behöva en härlig lur med barnen nästa söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0