Åter i bruk

Ojoj, jag bara köper och köper till min nya lägenhet som jag inte ens har. Okej, jag köper faktiskt bara saker jag VET kommer komma till användning (ja okej, det finfina nattduksbordet i teak kanske inte kommer till användning om jag inte får en 3:a, menmen).

Idag hittade jag en lite, liiite skavd äkta stokke tripptrapp stol med läderremen kvar! 150 riksdaler, fick jag ge och det är jag toknöjd med! Haha, okej det var inte jag som gav det utan pappa, han jobbar för kanske Borås fyndigaste loppis så han var där och "bjussade" mig på stolen, TACK!

Om att blir som det är planerat ska stolen och ett teak-bord som blivit nött (som jag fyndat för 40 pistoler) med ut till stugan i helgen så ska jag slipa, måla och olja mina fynd! Åh, jag vill ha lördag nu, kom igen då!
Kom ihåg, det är öppet måndag 13-18, onsdag-torsdag 13-16 och om ni har möjlighet var där när de öppnar för att få tag på de bästa sakera!
Sedan måste jag även tipsa om att "Farmors antik" öppnar snart i samma hus som åter i bruk.


nu får stolen vila hos mamma och pappa tills jag flyttar...

Kommentarer
Postat av: Nikki

Fasen vad du fyndar. Vill också på loppis.

här i jönköping finns det tydligen en grupp med utvecklingsstörda som åker runt till alla second handshoppar och köper ALLA pinnstolar de kommer över för att sedan måla som någon dagverksamhet, Jättebra att de har något att göra men de säljer tydligen stolarna dyrt sen också. Detta kanske bara är rykten.. men å andra sidan finns det aldrig pinnstolar som jag ockås letar efter. H-a-t-a-r jönköping för att det är sämst med loppis här. :(

2012-03-19 @ 21:25:02
URL: http://nikkilili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0