Välkommen till vardagsrummet part. 1

I lite mer än 2 år har vi bott i denna lägenheten, men det är först nu som vi börjar bli klara/nöjda med både inredningen och vilket rum som sak vara vilket. Ja, för många känns väl lägenheten ganska självklar i uppdelningen av rummen, men vi har haft alla möjliga varianter i alla rum, Det är kul med föränding men till slut liksom räcker det.
 
I vart fall så har jag och Carl vuxit samman i det vi gillar inredningsmässigt (6 år gör nog sitt). Jag är en retro tjej  med passion för tantiga rutor och pelargoner medan Carl alltid gillat det lite sterila och industriella, med starka färger som detaljer. Han har älskat desig medan jag har älskat funktion och själ (vilket till viss del stämmer fortfarande). Men nu har saker och ting ändrats liksom. Carls "stil" har vuxit ihop med mig och min vuxit ihop med hans. Egentligen handlar det väl om att kompromissa (vi har båda starka viljor, speciellt när det kommer till inredning). Jag tycker i vart fall att vi lyckas väldigt bra!
 
Eller vad tycks?
 
 
Nu är väl allt så gott som klart, några till pinnstolar ska vi hitta (8 palatser är det tänk att vi ska ha) samt en annan lampa över bordet. Men annars så!
 

Kommentarer
Postat av: maddes färg och form

Supersnyggt!!!

2012-10-28 @ 23:11:06
URL: http://maddesfargochform.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0