En gnällig biaatch!

Jobbigt när folk skriver "frågor" och man inte kan svara någonstans...
jag svarar väl här då.

Så till Anna eller OK vad du nu vill kalla dig;

Anna om Nästa gång smäller det!!:

Men, gud - varför sa du inget till mamman då? Kanske roligare att gnälla om det i din blogg istället?

Nej för det var första gången vi var där och jag tänker då inte börja "bitcha" det första jag gör + att jag tycker det är en förälders ansvar att uppfostra SITT egna barn och inte min uppgift att uppfostra en förälder. Men händer det igen, så är det faktiskt ungen jag tar tag i och säger nej till i första hand, "så får mamman sitt sen". Hade Tyra gjort så på någon, så hoppas jag att den mamma eller pappan till det barnet hade sagt till Tyra! '
Och ja, det är la gött med lite "gnäll"? Eller varför skriver du en sån gnällig kommentar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0