Snyggt ställ!

Ni vet tidnigsstället. Nu är det nästan klart! Tidigare idag fick jag sprayat det, svart! Stället i sig var i riktigt dåligt skick (avskaft och rostigt) så det var tvunget att få sig ett litet lyft. Jag plockade av de vita plupparna (och skrubbade dem!) och tejpade över handtaget innan jag sprayade så det inte skulle bli svart. Det blir ju det vita som blir detaljerna på stället, och det vill man ju inte förstöra.

Jag är mer än nöjd och det kommer gå snorbra ihop med min stringlampa! Nu ska jag bara komma på hur jag ska göra med handtaget. Tycker orginal handtaget är ganska fult, och det är även trasigt. Funderar på att fläta vitt plastband och vira runt. Eller snurra plastband så det blir tjockt och sedan vira runt. Hm? Den karamellen får jag nog suga på lite till, men kolla... visst blir det bra!?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0