8-åringar som vaxar sig!

Uppdrag Tenta, jobb och städ gick sådär...städ gick mest sådär...jag väljer att färga håret istället, från blont till brunt,(igen på minde än en vecka!) Hoppas det blir bra och så jag känner mig lite fräsch och snygg det kan behövas, känner mig allmänt skruttig just nu faktiskt!

Idag höll jag på att bli galen när jag läste en artiket i tidningen Metro om att barn, småflickor från 8 år varxar sina små kroppar! Allt ifrån bikinilinjen till benen! Detta händer (ursäkta, känner mig som 1000 år typ) såklart i USA, vart annars?! På salongerna har de till och med rabbaterade priser för flickor från 8 år, alltså jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer än att det är helt sjukt och förjävligt att småbarn ska bli utsatta för sånna jävla fasoner! Det värsta av allt är dessa föräldrar som tar med sina döttrar dit för att göra detta, helt sjuka mäniskor!
Okej, om det var av medicinska skäl men detta är ren jävla fåfänga AV FÖRÄLDRAR...MAMMOR! Man undrar ju hur vissa tänker alltså, får jag någonsin en dotter så jävlar ska hon inte få raka benen ens förens hon är 90 år! eller inte, men jag menar 8 åringar som tar bikinilinjen, hallå? det behöver ju fan inte ens jag göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0