Sorgensdag

Idag är dagen jag rensar ur min garderob för jag tillslut insett att, "nej, mina kläder passar faktiskt inte längre"!
Det blir bara mindre och mindre kläder kvar på galgarna och  lådorna...hej då alla kläder vi ses aldrig igen!
Okej, så darmatisk ska jag kanske inte vara, byxor, kjolar och annat ska jag ju lägga undra tills det förhoppningsvis passar igen. Grejen är att jag inte kan lägga undan alla mina byxor heller för då har jag inget att ta på mig på bena, fast jag inte kan knäppa dem ett dugg får jag ha dem på mig och "knäppa" med en gummisnodd mellan knappen och hålet för knappen... Gylfen är alltid nerdragen....vilket resultetar i att jag måste ha långa linnen innan jag kan ta på mig något annat över som också helst det ska vara långt nog så att det täcker knäppningen...

Det är inte bara kul att vänta barn, nej faktiskt inte! Jaja, då tänker la ni, "men köp ett par mammabyxor då!" JAAAA! men vet ni att det konstar pengar som jag inte har just NU + att jag se skit löjlig ut i mammabyxor, det får lixom magen och allt fett runt om att samla ihop sig och väcka sig på ett obehagligt sätt...jag vill helst gå naken!

Förövrigt så rör det sig mer eller mindre helatiden i magen nu och nästan varje kväll när jag ska lägga mig lixom "glider" det upp på ena sidan och blir stenhårt, då passar jag på att peta lite tills det lixom glider iväg igen =)
Det är skit cool när det rör sig och nu börjar det kännas mer och mer för varje dag så till och med Carl kan få känna sig lite delaktig i det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0